Finansowe wsparcie kibiców i patronów - definiujesz własne pakiety wsparcia, ustalasz świadczenia dla darczyńców, a system pomoże Ci zapanować nad tym.
Zarządzanie patronami, płatnościami oraz ewidencja zrealizowanych dla patrona świadczeń - wszystko w jednym miejscu.
Uproszczony lejek sprzedażowy pozwalający śledzić procesy obsługi pozyskania potencjalnego sponsora lub nowego zamówienia. Każdy handlowiec jest wyposażony w gotowy plan działania.
Automatyczne uzupełnianie informacji o wskazanym sponsorze na podstawie baz danych Głównego Urzędu Statystycznego. Pozwala zaoszczędzić czas.
Możliwość swobodnego decydowania o emisji biletów, w tym ich rodzajach, cenie i dostępnej ilości.
Moduł sprzedażowy pozwalający rejestrować transakcje związane ze sprzedażą biletów, zarówno w kasie jak i online.
Centralny rejestr wyemitowanych biletów; status biletu dostarcza informacji o jego zrealizowaniu i przez kogo.
Zarządzanie karnetami i wejściówkami dla sponsorów oraz feedback prezentujący kto i kiedy był na wydarzeniach.
Aplikacja mobilna na smartfony, która umożliwia skanowanie biletów przy wejściu na wydarzenie.
Moduł umożliwiający prostą integrację panelu do strony internetowej w celu sprzedaży online biletów na wydarzenia.
Kartoteki dla zawodników, sztabu szkoleniowego i pozostałego personelu.
Możliwość stworzenia wielu zespołów oraz gromadzenia i analizowania danych wokół drużyny.
Plan spotkań, meczów, rozgrywek i innych eventów, które umożliwiają zbieranie danych o frekwencji kibiców, przychodach itp.
Wszystkie dane związane z uczestnictwem w zorganizowanych rozgrywkach są grupowane wg tego katalogu.
Prowadzenie zarówno dużych projektów i wydarzeń, jak i zlecanie pojedynczych zadań oraz sprawne monitorowanie aktywności pracowników w czasie rzeczywistym.
Kompletna baza wiedzy o sponsorach i partnerach zawierająca m.in. historię kontaktów i transakcji, dokumentację, dane demograficzne, notatki i komentarze.
Rejestr oferowanych przez klub gadżetów, odzieży i innych akcesoriów dla fanów wraz z cennikiem i aktualnymi stanami magazynowymi.
Sprawne zarządzanie zamówieniami w oparciu o predefiniowane, gotowe szablony etapizacji zamówień i listy wykonywanych czynności.
Możliwość szybkiego wystawiania faktur kontrahentom i rozliczania płatności przy jednoczesnej integracji z bankowością elektroniczną.
Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym składanie zamówień i powiązanie dostaw z konkretnymi produktami i materiałami.
E-mail marketing pozwalający na masowe wysyłanie wiadomości mailowych w oparciu o bazę kontaktów dostępnych w systemie.
Możliwość komunikacji z klientami oraz pracownikami za pomocą wiadomości tekstowych SMS wysyłanych indywidualnie lub masowo.
Automatyczne, personalizowane i zawsze aktualne raporty sprzedażowe i inne dla członków klubu, delegatów, zarządu i komisji rewizyjnej.
Baza kompleksowych informacji dotyczących infrastruktury klubu oraz stanów magazynowych.
Podstawowy monitoring spraw pracowniczych, w tym mierzenie absencji i kompleksowe zarządzanie urlopami.
Rejestr bieżących przychodów i rozchodów obsługiwanych przez gotówkową kasę firmową w siedzibie klubu.
Szybka i sprawna wymiana informacji w całej firmie przy użyciu powiadomień i czatu wewnątrzsystemowego obsługującego załączniki.
Pełna digitalizacja - rejestr umów zakupowych, sponsoringowych, sprzedażowych, usługowych i innych.